Job 2 van 6


Report this listing

Solliciteren



Supply Chain Planner


Functie

Je komt terecht op de nationale Supply Chain afdeling van ALDI Belgium, waarbij je deel uitmaakt van de grotere ALDI Nord group, die actief is in verschillende landen. Op de afdeling is er een opsplitsing tussen warehouse planning, store planning en promo planning. Afhankelijk van de noden en jouw interesses kom je op één van deze subafdelingen terecht. In totaal zijn er zo’n 20 tal planners actief, die instaan voor een optimale beschikbaarheid van onze producten in de winkels! Maak jij binnenkort ook deel uit van dit team vol Toppers?

Je taken en verantwoordelijkheden zien er als volgt uit:

  • Je kan rekenen op een gevarieerd takenpakket, waarbij de focus ligt op het plaatsen van bestellingen voor alle winkels in België en Luxemburg.
  • Je werkt hiervoor met een gedigitaliseerd bestelsysteem. Jouw rol is het correct instellen van specifieke parameters binnen deze tool (denk bijvoorbeeld aan veiligheidsvoorraden, levertijden, etc.) zodat er correcte voorstellen worden gedaan. Elk voorstel wordt door jou geëvalueerd en geoptimaliseerd.
  • Je fungeert als aanspreekpunt voor onze zeven regionale distributiecentra: je beantwoordt vragen over stockbeheer, optimale bezetting in de winkels en andere operationele zaken.
  • Aan de hand van specifieke doelstellingen analyseer je de resultaten van de logistieke keten en doe je voorstellen voor verbeteringen en optimalisaties.

Interesse gekregen? Lees dan zeker verder om te kijken of je jezelf herkent in onderstaand profiel.

Jouw profiel

  • Je hebt een bachelor of masterdiploma in een relevante richting of bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Excel kent geen geheimen voor jou: je kan vlot werken met o.a. draaitabellen en grafieken.
  • Je bent communicatief sterk in het Nederlands. Kennis Engels is een pluspunt.
  • Je omschrijft jezelf als oplossingsgericht, analytisch en pragmatisch.
  • Je houdt van een goede balans tussen zelfstandig werken en werken in teamverband.
  • Je bent bereid om maximaal één keer per twee maanden op zaterdag te werken binnen een rotatiesysteem. Ter compensatie krijg je een vrije dag in diezelfde week.
  • Technische ondersteuning bieden bij de selectie van leveranciers of onderaannemers
  • De conformiteit van bestellingen, verzendingen of leveringen controleren
  • De uitvoering van de interne en in onderaanneming uitgevoerde activiteiten met betrekking tot de goederenbehandeling, de opslag en het transport controleren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

#vandenALDI zijn? Dit is wat wij jou te bieden hebben:

  • Je ontvangt een competitief brutoloon, aangevuld met nog extra voordelen zoals groepsverzekering, premies, 13de maand,…
  • Maaltijdcheques van 8 euro/dag.
  • 20 wettelijke vakantiedagen aangevuld met extra bijkomende verlofdagen.
  • Flexibele arbeidstijden en mogelijkheid tot thuiswerken.
  • Werken in een internationale omgeving met de nodige stabiliteit en zekerheid.
  • De mogelijkheid om je te blijven ontwikkelen via onze ALDI Academy.

Je krijgt een gegarandeerde warme welkom, aangevuld met een uitgebreide onboarding om de kneepjes van het vak te leren. Bovendien staat je meter/peter steeds paraat voor tips & tricks. Je komt terecht in een team vol Toppers #vandenALDI die ervoor zorgen dat je elk dag met plezier komt werken. Daarnaast organiseren we regelmatig initiatieven om de sfeer erin te houden , zoals onze gezonde week of Toppers op Stap. Da's fun gegarandeerd!

Solliciteren

Bockstael
0483712322
annelies.bockstael@aldi.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht